Mari join..:)

Saturday, January 16, 2010

extravaganza


ni lagu2 indie yang mendapat tempat di hati aku sekarang..yeah indie best..huhu enjoy~

Lirik Lagu Extravaganza – Bunkface
Semangat baru..
Perjuangan yang satu
Dan matlamat hidupku..
Hanya untukmu..
Tapi keadaanmu..
Berikan aku..
Berikan aku satu petanda..
Prasangka.. Aku kalah……
Rasa resah jangan kau percaya..
Dalam hatimu.. (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya..
Kata hatimu.. (kata hatimu)
.
Wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh
Persepsi diri..
Ada maksud sendiri..
Dan propaganda ku rasa..
Luar biasa….
Tapi keadaanmu..
Berikan aku..
Berikan aku satu petanda..
Prasangka.. Aku kalah lagi……
Korus:
Rasa resah jangan kau percaya..
Dalam hatimu.. (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya..
Kata hatimu.. (kata hatimu)
Wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh
Extravaganza
Extravaganza
Extravaganza
Extravaganza
Rasa resah jangan kau percaya..
Dalam hatimu.. (dalam hatimu)
Rasa resah jangan kau percaya..
(kata hatimu)
wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh
wo oh oh

Liyana Jasmay
Lirik Aku Sudah Jatuh Cinta
Hey, yeahh.. Yeah..
Hey, yeahh..X2 Yeah.. (Ohh..)
Sudah lama mencari
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati
Ada di hati (Yeahh..)
Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta..
Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa
Hey, yeahh.. (Ohh..)
Hey, yeahh..X2
Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa (Ohh..)
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku
Ku akur selamanya..
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku
Ku akur selamanya..
Lirik Drama King-MUH&Black
Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini
Aku terpaut
Semua dusta palsu
Aku tertipu
Keperibadianmu
Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati upahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama
Kau Masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yg pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu
Kau bertapa
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yg terhebat
Memukau mata melihat



No comments:

Post a Comment