Mari join..:)

Tuesday, January 19, 2010

dunia penulisan saya

setelah menulis blog untuk beberapa ketika,saya mula memikirkan adakah saya ini berminat ngan penulisan?ye, memang saya dapat A untuk penulisan tym UPSR.tapi,itu kisah 11 tahun dulu.oh huda tolongla jangan mengingatkn diri ko tentang betapa tuanya ko.syuuh..diam2.the truth is I like to write.tp bukan write cerita,cerpen or novel.saya cuma suka menulis dengan tangan,pakai pen atau pensel.memang suka.tapi xtau nak tulis ape.so kadang2 bila timbul keinginan itu,saya mula mencari buku rujukan dan buku nota untuk menyalin nota.biasanya nota sejarah sebab cikgu suhaimi sangat suka nota ringkas di bahagian tepi setiap buku nota murid2 beliau.selalu jugakla die buat spotcheck.seram..

You guys must be thinking that I have nice handwriting right?hmm..Kawan saya bernama aslah suke memuji tulisan saya ketika itu.dan kadang2 dia juga cuba meniru tulisan saya.saya pun xpaham kenapa kerana saya rasa tulisan dia lebih cantik dari tulisan saya.cuma yang saya tau,apabila saya rajin,tulisan saya memang kemas dan comel je.bile malas,huh..xperlulah saya describe di sini.hmm tapi untuk memberi confirmation kepada kecomelan+kekemasan tulisan saya tadi,saya ingin membuka satu cerita.wataknye adalah izam.die melihat lab report saya dan bertanya dengan herannye,ini tulisan huda ke?aku ingatkan aslah.so aku dengan tak bersalahnya tanya,kenape plak?die jawab:"yela.kemas je.."erm di sini saya membuat konklusi.orang yang comot memang xpadan dengan tulisan yang kemas.okeh.jadi sekarang saya harap lecturer2 yang mark kertas jawapan saya faham kenapa tulisan saya sebegitu rupa.

No comments:

Post a Comment