Mari join..:)

Thursday, January 14, 2010

aku suka dia.dia x suka aku

aku suka dia.dia x suka aku.senang nak paham.cinta tak berbalas.selalu jd sebab manusia sume nye lain2.kalo sume same xdela suke,benci,separuh benci,xpeduli,dan sebagainya.


bile jadi camni,orang tu akan tanya kat diri sendiri apasal die xsuke kat aku?lepas tu biasenye akan ade orang lain plak yg suke kat die yang mane die xsuke kat orang lain tu.jangan pening.bace btul2.paham?bagus.jawapan pada soalan itu:he's not meant for you.eh,he ke she?same la tu.pandai2 la tuka jantina die.dan ada explanation untuk jawapan tu.he's not meant for you because there is another person who is better than him for you.GOD knows better.dan ini ada kaitan ngan qada' dan qadar.sekiranya anda beriman la.


sebenarnya kisah ni adalah kisah aku.dan aku dah malas nak fikir dah.tapi tetibe baru2 ni aku terfikir,kalo aku terus camni ade kemungkinan aku akan jadi andartu.what?OMG!!asal aku leh terfikir sampai camtu?ke sebab aku masih single sedangkan ramai kawan2 aku yang sudah dan bakal berkahwin dalam tempoh terdekat?rupe2 nye inilah dilema gadis seusia ku yang masih belum berpunya.baiklah.aku dah faham sekarang.

No comments:

Post a Comment